Saturday, October 10, 2009

پنج/ریتم

این یکی از تمرین های کلاس درس مبانی هنر من اه
یه ریتم انتخاب می کنیم،مثلا 8/6...یک دو سه/یک دو سه.یک نفر ریتم نگهدار می شه و با دست ریتم رو می گیره.از اینجا هر کس سعی می کنه وارد بشه و صدایی رو به صداها اضافه کنه،اما سختی کار اون جا ست که مثلا اگه من روی ضرب سه می گفتم بوق،دیگه باید همواره روی سه می گفتم بوق و نگهداری ضرب واقعا آسون نیست

نتیجه ولی خیلی پر هیجان اه.بعد از پنج دقیقه یه آهنگ ساخته می شه پر ازسر و صدا اما معنی دار و ریتمیک

سال هاست که من این رو به عنوان بازی توی جمع های دوستانه پیشنهاد می دم و هر بار بهمون خوش می گذره.امتحانش بد نیست

2 comments:

  1. ده بالای یزد فکر می کنم از نمونه های برجسته این بازی باشه، از نیمه های بازی حرکات بدنی و ویژوال هم وارد ریتم شد

    ReplyDelete
  2. من هم دقیقا یاد خرانق افتادم
    این جا چه خوبه

    ReplyDelete