این یکی از تمرین های کلاس درس مبانی هنر من اه
یه ریتم انتخاب می کنیم،مثلا 8/6...یک دو سه/یک دو سه.یک نفر ریتم نگهدار می شه و با دست ریتم رو می گیره.از اینجا هر کس سعی می کنه وارد بشه و صدایی رو به صداها اضافه کنه،اما سختی کار اون جا ست که مثلا اگه من روی ضرب سه می گفتم بوق،دیگه باید همواره روی سه می گفتم بوق و نگهداری ضرب واقعا آسون نیست
نتیجه ولی خیلی پر هیجان اه.بعد از پنج دقیقه یه آهنگ ساخته می شه پر ازسر و صدا اما معنی دار و ریتمیک
سال هاست که من این رو به عنوان بازی توی جمع های دوستانه پیشنهاد می دم و هر بار بهمون خوش می گذره.امتحانش بد نیست
یه ریتم انتخاب می کنیم،مثلا 8/6...یک دو سه/یک دو سه.یک نفر ریتم نگهدار می شه و با دست ریتم رو می گیره.از اینجا هر کس سعی می کنه وارد بشه و صدایی رو به صداها اضافه کنه،اما سختی کار اون جا ست که مثلا اگه من روی ضرب سه می گفتم بوق،دیگه باید همواره روی سه می گفتم بوق و نگهداری ضرب واقعا آسون نیست
نتیجه ولی خیلی پر هیجان اه.بعد از پنج دقیقه یه آهنگ ساخته می شه پر ازسر و صدا اما معنی دار و ریتمیک
ده بالای یزد فکر می کنم از نمونه های برجسته این بازی باشه، از نیمه های بازی حرکات بدنی و ویژوال هم وارد ریتم شد
ReplyDeleteمن هم دقیقا یاد خرانق افتادم
ReplyDeleteاین جا چه خوبه